Random bildinlägg

Jag har bilder ända sedan 11 april som ingen har sett, eftersom jag har glömt lägga upp dem på bloggen (läs: varit för lat) och dessutom inte använder min bilddagbok längre.

Så här kommer ett stort bildspam. Försöker ge lite bildtexter också. Orkar inte redigera bilderna. Ja, jag är lat!


11 april hemma hos Christians mamma.







24 april grillade vi hos mormor och morfar.




Den 25 april var det lite fest hemma hos Tobbe



Kommer ni ihåg när Zilwer hade ner vår badrumshylla? Jag sågade av överdelen av en hög, enkel hylla som jag hade och satte överdelen på byrån/kattsandlådehuset i badrummet - och vips hade vi en ny plats för våra badrumsgrejer! Och äntligen blev hyllan i lagom höjd för Zilwer att hoppa upp på och ha som favoritplats :)



Den 1 maj tog vi med oss Linus till mormor och morfars hus.
Min familj var där för att passa huset medan mormor och morfar vara borta. Vi grillade och tog lite bilder på min syster.





Min hårddisk kraschade.



2 maj hälsade vi på hos vår moster och hennes familj, och deras chihuahua.



3 maj klädde jag ut och sminkade min lillasyster.
Jag började med nåt men det slutade.. såhär xD
Detta är en av bilderna där hon inte posar, hon fick nåt skrattanfall :)



4 maj försökte jag göra syltkakor.. ja, ni ser ju hur det gick...



Två söta bilder på Zilwer och Christian:





Nu hinner jag inte lägga upp fler bilder! Men det komemr mer ;P
Trackback