Lots of things

Ja här har man inte skrivit på ett tag... Finns ju så mycket att berätta! Önskar att jag uppdaterat lite oftare så att jag slipper sitta och skriva ner ALLT i ett och samma inlägg :P
Fast det kanske jag inte gör, jag kanske delar upp det.. klockan är ju rätt mycket och jag funderar på att gå och lägga mig.

För det första så har jag ju opererat näsan. Det var snart en månad sedan faktiskt.
Här är några före- och efterbilder.

näsan1
näsan2


Det är ju lite skillnad i alla fall :)
Slutresultatet visar sig inte förrän om ett år typ, och det är nog fortfarande lite svullet, så det kommer ju bli finare och finare med tiden.




Sedan åkte jag till Karlstad och flätade in syntetdreads, här är lite bilder på det:

79594-21

79594-22



Efter jag satt i dreadsen i Karlstad så stack jag direkt till Munkedal, hem till Camilla & Martin :D
Var där i typ 9-10 dagar och vi gjorde väl inte sådär extremt mycket, var lata som vanligt ;)
Men jag hade otroligt trevligt där med min älsklings Camilla! <3
Vi städade deras lägenhet, haha! Och bakade pizza och jag träffade Billy och Karl och så drack vi cider .. och deras katter är toksöta :D


79594-23

Hihi, jag och Camilla är ju så söta <3



För fler bilder besök min bilddagbok!
Fast där har väl de flesta redan varit :P

Postat av: Millan

JAG ÄLSKAR DIG

2006-12-03 @ 21:27:38
Postat av: MjauY

jättesöta dreads :)

2007-02-25 @ 15:13:28
URL: http://www.mjawsan.blogg.se
Postat av: A´

Hej, jag ser att du har plastikopererat näsan. Jag har väliga komplex över min! skulle du vilja förklara lite hur operationen gick till, vad som hände efter? jag kommer nog aldrig kunna känna mig perfekt, min näsa förstör mitt annsikte :( snälla hjälp mig! du kanske vet hur det känns!



mvh! <3

2009-07-28 @ 03:09:25
Postat av: Liz

Jätte fint med dreadsen i håret, och jag älskar färgen. (: Hur gjorde du när du färgade håret från svart till rosa, hur lång tid tog det och gick håret av lite ?

Är så trött på mitt svarta nu och jag saknar mitt rosa jätte mycket, men är rädd för att mitt kommer gå av kanske.



//Liz (:

2010-03-13 @ 16:51:46

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback