Ostbollar

Bara för att jag har lust att blogga nu så hinner jag inte ^^
Vi ska äntligen ta och se klart säsong 5 av Lost! .. Det var på tiden!

Så det är Lost + ostbollar + Coca Cola som gäller nu :D


Snart ska jag även fixa lite gamla hemmafilmer på VHS till datorn. M;åste köpa sladdar och program först bara.. och låna en VHS-spelare ;) Sen tänkte jag berätta lite om varför jag opererat min näsa osv! Men det kommer senare, kanske om en månad eller så.

Har även tänkt videoblogga nångång.

Men nu ör det mys som väntar i vardagsrummet! Ses snart!

Postat av: Amanda

Sv; Nej, hon har inte lagt något bud än, bara frågat om hur dom är i storleken. Så då är det ditt bud som gäller :) Dom är RIKTIGT rosa! haha

2009-09-17 @ 02:19:20
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag kan vänta med att godkänna din sista kommentar, tills det är slut, då kan de inte se maxbudet om nån mer lägger bud på dom :)

2009-09-17 @ 23:34:34
URL: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback