Människor



Jag kommer nog aldrig förstå mig på folk som tycker det är nödvändigt att skriva sådana här saker.
Har jag ens sagt att jag försöker ha en rolig blogg? Knappast! Jag har ju inte ens uppdaterat på en hel vecka. Jag har bloggen för min egen skull, för att jag tycker det är roligt att ha en blogg som jag kan skriva i när jag vill. Och de som vill följa den får gärna göra det. Inte för att jag alltid kan förstå varför vissa okända människor läser min blogg, för ja.. den är oftast ganska tråkig faktiskt!

Självklart uppskattar jag "alla" mina läsare (det är inte så många vad jag vet)! Jag är glad att det finns folk som vill läsa här, men det är inte nödvändigt. Nu menar jag inte att ni ska sluta läsa såklart :)

Och varför jag har en tävling på bloggen (och jag kommer ha fler) är faktiskt inte för att försöka få fler läsare, utan helt enkelt för att jag älskar tävlingar själv, och jag gillar att ge bort saker! Det gör jag verkligen! :)

Så ja, jag är medveten om att min blogg kan vara ganska tråkig, men det betyder ju inte att folk måste säga det till mig. Hade det varit en kompis som sa det till mig, med syftet att hjälpa mig göra bloggen roligare, hade det varit en helt annan sak.

Men mest av allt undrar jag bara varför folk är så elaka? Vinner de något på det eller?

Det finns i alla fall inga namnlösa personer som någonsin kommer kunna  knäcka mig :)
Trackback