Ny gästbok

Läste ett blogginlägg som handlade om en gästbok, och kom då på att jag minsann behöver uppdatera min gästbok på hemsidan!

Den här gästboken är helt gratis och utan reklam! Helt otroligt.

Så nu har min hemsida en ny gästbok, som även går att nås från startsidan här på min blogg! :)
Den öppnas i ett popup-fönster.

Skriv skriv! De som vill kan ju skriva där i stället för att skriva kommentar, ifall det ni skriver ändå inte har nåt med inlägget att göra :) Gör som ni vill.

Postat av: Linn

Sv; Jag behöver också fasta lår! Right now :)

Jag dansar, försöker göra massa utfall osånt, "kissande hunden" hoho. det är gratis ;P så får man väl minska ned på alla gottigheter så får man pengar över dessutom!

2009-03-17 @ 11:46:02
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: natalie

Svar: Tufft! Jag kommer därifrån.. Flyttade från stan för 6 år sen dock.. (Gosh vad tiden går fort!)

Min mobil betedde sig också lite kaka.. Stängde av sig när den kände för det, och vägrade starta igen.. Men fick ta ur batteriet ett par minuter, och sen försöka ett par gånger när mobilen startade på engelska, och när man då skrivit in pin-koden så sa den "insert sim", ibland när man startade kameran så var det bara svart, och andra gånger var det som någon slags negativ bild, fast med färger.. ;).. Den hade massa skojigheter för sig..



Man SKULLE kunna fråga sig varför jag skaffade en ny S.E! ;)

Den nya är iaf inte fullt SÅ hemsk.. Bara nästan.. =oD

2009-03-17 @ 21:51:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback