Regn :)

Nästan alla bloggar jag kikat in på idag har skrivit om det trista vädret, så jag ska väl inte vara sämre.... Förutom att jag inte tänker gnälla! ;D

Jag tycker regnet är mysigt, hade ändå inte tänkt gå ut idag, förutom den korta svängen till ica.

Vi var lite bakis så vi köpte kycklingköttbullar, färdig potatissallad och en gurka (vill inte vara helt onyttig! hehe).
Dessutom lyxade vi till det med coca cola, sourcream&onion chips och Ranch-dipp. Detta avnjöt vi sedan framför filmerna Om en pojke och Mission Impossible 2 som vi köpte på ICA för 19,50kr/styck :)

Så regnet passade oss fint för en mysig filmkväll :)


Edit: Är det marginal på båda sidorna nu för er som har 17" skärm? Eller måste jag minska ännu mindre på marginalen till vänster? Skicka gärna screenshot :)

Postat av: sandra

Okejokej, det var ju bra det iaf. jag hade också lite ont i huvudet men det gick över, sen mådde jag galant :)

2009-06-15 @ 07:53:27
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback