Mariehamn here I come

10:55 går bussen från Eskilstuna busstation till Kapellskär i Stockholm. Därifrån tar jag båten till Åland....

... och sen stannar jag där minst 3 veckor. Ska jobba!


Men nu måste jag väcka Christian för vi ska gå och äta frukost på Subway innan jag drar!
Puss häj!

Postat av: Emilia

Wiii! Du kommer ikväll, längtar! :D Och så ska du va här i hela 3 veckor!! Synd bara att jag inte är här hela den tiden... :/



Men men, jag längtar iaf så mycket!! :D

2009-06-21 @ 10:11:17
URL: http://nejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback