Helg på Åland

Nu är det äntligen helg! Tycker veckan har gått jättelångsamt.. är nog inte så van vid att jobba :P

Det har gått bra på jobbet.. men nu väntar ju två veckor då jag måste klara mig själv på jobbet, där typ ingen kan hjälpa mig. Men det ska nog gå fint tror jag :)

Nästa vecka ska jag nog jobba på Roberts Coffee .. Kommer bli en tuff vecka! Tror att jag kommer få sluta på cafét runt 01 så jag kommer ju vara trött hela veckan! Men det ska bli kul, och så är det ju mer pengar!

Nu är jag ensam här. Mamma, pappa och Emilia åkte på deras semester tidigare idag. Så nu måste jag försöka lyckas komma överrens med katten och fiskarna.

Jag har bränt mig i solen också. Det gör ont :P

Ikväll ska jag kanske på homomiddag. hehe.. Sen ska jag festa med Miquel och Robin tror jag!

Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

fin blogg!

2009-06-27 @ 19:34:17
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: malin

hej! jag undrar om du vet vilken bredd å läng en header ska ha?



// malin ♥

2009-06-28 @ 10:38:42
URL: http://uglyme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback