50-tals klänningar

Mamma och syrran ska på 50-tals bröllop om några veckor, så de har köpt klänningar från Tradera.
För billigare frakt skickades klänningarna till min moster. Brorsan, som sover hos moster under tiden han är här, hade med sig klänningarna hem till mig igår eftersom jag ska till Åland på söndag och på så vis kan mamma och syrran få dem. Haha vilken resväg klänningarna får....

I vilekt fall som helst så blev jag nyfiken och tog upp klänningarna och tänkte jag skulle prova dem. Otroligt nog passade de på mig. Fattar inte hur, med tanke på att min syster och min mamma inte alls har samma storlek!

Min syrras klänning:



Mammas:



Jag gillade mammas klänning mest, den var otroligt skön att ha på sig! Men jag gillade att syrrans klänning var så utsvängd, vilket mammas inte är. Mammas är lite mer puffig runt höfterna och jag tyckte inte om det.. Så en kombination mellan dessa två klänningar hade varit perfekt för mig! :)
Trackback