MMS?

Jag måste undra.... Kan man inte skicka bogginlägg hit via mms?!
Det kunde man på bloggspce minsann!

Postat av: Jenny

Man ska kunna skicka inlägg, minns inte vart det är man hittar hur man kommer igång med mobilbloggandet.



Jaa, jag önskar också att vi kunde ses! Det var så längesedan, men är glad att vi snackar oftade nu. Har tänkt på dig ofta innan men hade fel mobilnummer och tänkte inte ens på Facebook. Men nu är allting ordnat ju! =)



Är DU den största gottegrisen av alla? Jag som trodde att jag var det. Nähä. Nåja, du får fortsätta fundera och återkomma. Vill gärna ha ett tips på något riktigt gott från en riktig gottegris! Haha.



Gillar din sida! Kram!

2009-01-20 @ 16:41:21
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv; Aw, hon är duktigare egentligen, men där var hon så ivrig att hon knappt kunde göra nåt haha, tipist när man filmar. //Frida (Skriver från Linns dator, därför hennes namn osv :D)

2009-01-25 @ 00:42:29
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Jenny

Har en paladin någonting som heter Eveleidolyn, ingen aning om vilken server det är på dock =/ Någonting med S också, men inte Shattered Hand för den är totalt fullsmockad med folk. Jag spelade rätt mycket ett par månader. Vet inte hur det går med Martins gubbar. Han tröttnar på dem för jämt och ändrar klass och ras och allt vet vad hela tiden.



Din syster är 14 redan, geez... tiden går fort!



Ha det bra så länge =) Kramar!

2009-01-25 @ 04:49:39
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback