Viktökning



För att förklara den här tabellen; Min totallängd är tydligen 172 cm, hur noga man nu kan mäta hemma med ett måttband, blyertspenna och en bok.... Tror inte jag har krympt men nångång har jag nog mätt fel då.

Höften har jag ingen aning ifall det var höften eller stussen jag mätte i augusti 2007, förmodligen var det stussen (alltså med rumpan) eftersom jag omöjligt kan få på mig samma byxor som jag hade då.. Det känns inte som att det borde vara omöjligt om jag bara blivit 3,7 cm större så det är nog stussen då.

Bilder från hösten 2007






Bilder från december 2008




Postat av: Linn

Sv; Hahaha! Dear god.



Jag vet inte vad du vill ha för spegel i hallen men vi köpte en som går från tak till golv med ljus träram på jysk för ynka 400 spänn! Det finns typ skitbilliga saker på jysk men man orkar aldrig kolla där. IKEA är prio no: 1 lixom ^^



ett tips bra :D lika finns det gardiner för 25spänn & soffkuddar för 50lapp, mkt billigare än ikea ^^,



Fyfan för soffor. Denna kostade 14 000, sjukt stor & skön men ofta man sitter o klämmer på 14 000, haha :D de fick då pojkvännen kirra!

2009-02-06 @ 11:05:44
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv; True! Men jag har inte den lönen i dagsläget ;c



Haha ja, du får måla eller leta vidare - men mörkt trä brukar va dyrt :) Det är lixom aningen snyggare. Kanske skulle ta & måla våran i sommar, ROSA. Hahah, nej de skulle nog inte bli så populärt :)

2009-02-06 @ 13:45:03
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: tess

Stor skillnad, men du var verkligen jättesmal innan, inget fel på din kropp nu, men klart att det känns att det är skillnad & att det är jobbigt när inte kläderna passar längre.



Har du slutat röka eller ngt, förstår inte varför man annars skulle kunna öka i vikt bara sådär. Min syster slutade röka & gick upp 10 kg på en månad, hon blev inte glad, men det fördelade sig inte jämt som på dig utan mest på överkroppen.

2009-02-06 @ 16:47:28
Postat av: Adeline

tess: Ja, precis! Tack :)



Yes, jag slutade röka i somras, och sen dess har jag nog gått upp 10 kg tror jag. Det var längesen jag vägde mig, säkert i våras förra året, så jag vet inte hur fort viktökningen har gått direkt, men jag vet att det är mer än 10 kg från den vikt jag minns som tydligast i alla fall :)



Och jag är glad att det delat sig rätt jämnt ändå, och inte allt på magen ^^

2009-02-06 @ 16:54:55
URL: http://www.mushmushi.co.nr
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid med tvillingar.

Jag tycker du ser fin ut hur som helst! Jag är också mullig (naturligt) och har även varit så där smal och slimmad (Hade ätstörningar då). Mår mycket bättre nu och är frisk från ätstörningarna :)!



Tycker det är bra att du slutat röka!



Svar:

haha eller hur! Jag tycker jag lägger ut magbilder all the time :). Men du vet.. jag kan ju lika bra ha photoshoppat allt. Och det är det folk säger^^. (Skulle vara grymt duktig på photoshop i så fall) Men folk stör sig nog bara på att jag är anonym.

2009-02-10 @ 13:11:58
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback