Nu vet jag

Nu vet jag äntligen hur man ändrar storleken på vissa ord, äntligen!

Fast det var krångligare än vad det borde vara, men ändå tillräckligt enkelt för att jag faktiskt skulle ha vetat det redan om jag bara tänkte efter lite :P

Ville väl bara säga det ^^

Postat av: Linn

sv; Tack! :)

Ja, vi har en skitsnygg lägenhet men samma här, möbler är ju svindyrt! skulle behöva nytt matbord & nån snygg sängram iaf :D men hello, dyrt! haha :D ett rum som jag har kaninen o allt skit i tog jag inte ens kort på, jäkla bombnedslag. haha!

2009-02-05 @ 18:05:48
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback