Make Up Store Tweezer Straight

Igår köpte jag äntligen den efterlängtade pincetten från Make Up Store!
Tweezer Straight heter den.

Jag har inte haft så mycket hår att noppa men jag testade litegrann och... jag blev besviken!
Tycker det är jättesvårt att få tag i stråna. Jag noppar alltid så noggrannt, så jag vill till och med plocka bort strån som knappt vuxit utanför huden än. Och den här pincetten var lite för stor och klumpig för det syftet.

Men när den väl tagit tag om ett strå så funkar den bra.

Den får 3 av 5 mushis av mig! ;D





Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback