Långt hår

Efter att ha haft kort och slitet hår alldeles för länge nu, så har jag äntligen fixat löshår igen!
Den här gången med clips i stället för att limma eller sätta fast med microringar. Det innebär också att jag i skrivande stund sitter här med kort hår, eftersom jag bara sätter i clipsen om jag ska nånstans, eller om någon kommer hit :)

Väldigt smidigt, och jag besparar mitt redan slitna hår massor av tyngd dygnet runt och jag slipper det där jobbiga med att ta ur håret efter några månader och inse att mitt egna hår inte riktigt tål den behandlingen...



Jag har inte klippt upp håret på varken bilderna eller verkligheten än.. Måste komma på hur jag ska göra det själv utan att förstöra allt :P Därför kanske det ser lite konstigt ut i t.ex. topparna!


Här är dålig och suddig bild på hur mitt hår såg ut innan jag färgade det svart igen. Ungefär såhär ser det ut när jag inte har löshåret i... slitet och hemskt!


Postat av: Emilia

Snyggt, snyggt, snyggt!!

2009-02-10 @ 18:16:05
Postat av: Jenny (snart mamma till Vilda)

Vart hittar du sådana clips? I want them too! =P

2009-02-16 @ 12:23:08
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback