Huhi

Jag har tråkigt.

Har inte skrivt här på länge heller...

Är ensam hemma, Christian är hos den andra Christian på spelkväll, vad nu det innebär.. Xbox tror jag. Men det kan vara poker också, vad vet jag? :P Jag blev i alla fall inte bjuden, buhu! Killkväll antar jag. De måste ju få ha sådana också, utan att jag kommer och stör :D

Orkade inte leta fest'

Okej nu blev jag avbruten mitt i skrivandet! Ska göra mig i ordnign och dra på fest! :P

Puss

Postat av: Jenny [snart mamma till Vilda]

Haha, det var fanimig snabbt du hittade en fest =P

2009-02-22 @ 03:47:08
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha, så det blev fest ändå! ;P

2009-02-22 @ 21:42:40

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback