Förseningar

Humm... Idag, eller alltså igår, lördag... vaknade jag efter kl 21 :S
Jag kunde inte somna på natten så jag gick upp och åt lite yoghurt och mackor. Sen la jag mig sent.

Undrar om jag ska ta 2 Propavan inatt.. eller öh, senare... på morgonen :P
För att kunna somna sen. Måste gå upp i skaplig tid imorgon (idag) och städa lite. För på kvällen kommer Chrilles mamma för att äntligen få sina födelsedagspresenter.

Vi var hos henne förra helgen och fikade för vi skulle fira hennes födelsedag.. men vi glömde presenterna hemma >_<

Hoppas hon gillar dem.


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback