Förklaring

Jag skriver det här inlägget för att det inte ska råda förvirring eller uppstå några fler missförstånd angående min viktuppgång!

Fick det här meddelandet av en gammal kompis:



Jag tänkte att ni alla kunde få ta del av mitt svar till den här personen;

Fast, grejen är ju den att jag tycker det är skitbra att jag har blivit större och gått upp i vikt! Problemet är bara det att jag inte är van vid fettet än och det är väl därför jag "klagar" hela tiden... Jag måste ju få tid på mig att vänja mig vid min nya kropp. Förmodligen kommer det kännas bättre när jag har haft råd att köpa nya kläder som PASSAR, det är lätt att bli deppig när ingenting man äger passar längre.

Som sagt, jag tycker det är jättebra, för jag behövde verkligen gå upp i vikt, men ja... att se det nya fettet och plötsligt kunna ta tag i fettet känns rätt ovant då jag har varit jättesmal hela mitt liv.

Men du har delvis rätt, jag vill ju inte bli större och jag borde sluta äta alla de onyttigheter jag äter, annars blir jag för stor till slut. Har bara inte orken. Och inget illa menat, men det hjälper inte att en person säger åt mig att ta tag i mitt liv. Har redan hört det förut. Det gör jag när jag själv känner att jag orkar, när jag själv är mogen för det. Ungefär som när jag slutade röka.

Men tack för omtanken!


Så nu vet alla hur det ligger till :)
Alles gut

Postat av: Emilia

Du äter ju iaf inte så mycket godis längre. Jag fattar fortfarande inte hur du kan välja mackor framför godis! :P

2009-02-07 @ 17:31:05
Postat av: PurpleDragon

ja, det hjälper inte hur mycket andra tjatar eller säger åt en, man själv måste va 110% inställd på att ändra sig själv, ingen annan kan göra det åt en, vill man så kan man göra allt =)

2009-02-08 @ 23:23:35
Postat av: Tova

Såg att du hade kommenterat min blogg och att din mobil hade samma problem som min hade förrut. När felmeddelandet kom upp skickade jag den till Sony Ericsson. De hävdade att det var en vattenskada och att den inte skulle gå på garantin, sen fick jag även glädjen att betala för att få ut en oreparerad telefon igen (så skicka inte in den!!). Jag fortsatte bara använda den och den funderar fortfarande jättebra, 8 månader senare!



Lycka till!

2009-02-09 @ 21:31:49
URL: http://www.tovalinder.se
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid med tvillingar.

Tydligen:P Dom tror nog att det är en liten robot som skriver här bakom skärmen :).



Exakt.. min poäng. Jag lägger ner så mycket på denna blogg helt gratis. Hade jag velat haft uppmärksamhet (som vissa säger att jag är ute efter) hade jag faktiskt gått ut med bilder på mig själv och Hampus för vi är ett sådant fint par.. men jag hatar själva grejen med att jag skulle sprida min familj på internet. Det är mitt inte alla andras. Jag vill bara blogga om hur det är att vara gravid. Som en liten dagbok. Tänk vad roligt för mina barn att sedan få läsa min blogg.

2009-02-10 @ 14:00:34
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Heidi från mediegymnasiet

jag förstår inte? jag tyckte det såg jättebra ut på dig att du fått lite former... Det gjorde dig bara bra. och löshåret förresten. sjukt snyggt :) I like it

2009-03-02 @ 17:26:42
Postat av: Adeline

Heidi: Först; HEJ! :D

Och sen, tack! Och tack! ^^ Blir alltid glad av såna kommentarer :D

2009-03-03 @ 17:48:23
URL: http://www.mushmushi.co.nr

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback