Gammal juice

Jag drack precis gammal juice. Tänkte inte på att vi haft juicen ganska länge.. tog en klunk och tyckte det smakade lite skumt. Då visade det sig att den är hela 5 dagar gammal :S

Hoppas det inte händer nåt. Typ att jag blir magsjuk eller nåt. Jag vet inte exakt vad som kan hända om man äter/dricker gamla saker...

Är uppe tidigt idag eftersom jag inte kunde somna om. Det gjorde så ont att ligga ner. Kan inte ligga på rygg eller mage. Kan ligga på ena sidan men det gör också lite ont, så det är rätt så jobbigt :/ Käkar Panodil Forte och ibland Diklofenak, men det hjälper inte så mycket. Tror värktabletter har svårt för att nå ut i själva skelettet? Fast jag vet ju inte exakt var det är jag har ont i och för sig.

Jag hoppas bara på att sluta hosta snart, det är ju då det gör ondast.


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback