500 frågor

Kom nyss hem från arbetsförmedlingen efter att ha varit där i 2 timmar.

Jag gick dit för att göra olika test. Första testet hade 250 personlighetsfrågor som jag skulle svara så ärligt som möjligt på. Det fanns alltid 5 olika svarsalternativ; Stämmer helt, stämmer ganska bra, stämmer delvis/delvis inte, stämmer inte bra, stämmer inte alls ... eller nåt liknande i alla fall. Det testet tog en timme för mig att fylla i.

Sen fick jag göra ett arbetstest, med intressen, inställning, kompetens osv.
Och det sista testet var 150 frågor på datorn, hade också mycket med personlighet att göra tyckte jag.

Jag blev i bjuden på kaffe där, tur eftersom jag inte hann drick kaffe hemma. Gick upp lite för sent, men kom precis i tid till arbetsförmedlingen ändå.

Passade på att pumpa däcken på min cykel också när jag ändå var på stan.

Nästa vecka ska jag träffa arbetspsykologen på arbetsförmedlingen igen. Har träffat henne en gång innan. Missade förra tiden eftersom min mobil vägrade ringa och väcka/påminna mig om att jag hade en tid att passa. Det är inför träffen med henne som jag gjorde dessa test. Får se vad hon har att säga.. om vi kommer fram till något.. om det är något fel på mig (hehe) eller hur vi fortsätter härifrån.. och kanske vilka yrken/studier som kan passa mig.

Det var så längesen jag träffade henne nu, att jag till och med glömt hur hon ser ut.

Postat av: Frida

oidå. nu får jag ta o skälla på'na! haha

vad har du för dödzskärm btw?

2009-04-17 @ 01:46:29
URL: http://fridagb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback