Utmanad!

Blev utmanad av Magdalena
  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

Sju saker om mig:
  1. Jag föddes med en sjukdom som heter Hemangiom, på näsan. Den såg ut som en liten tennisboll som var lila/röd/blå. Vid 5 års ålder opererades mitt hemangiom bort, men jag har ända sedan jag blev medveten om att utseende spelar stor roll oavsett om man vill det eller inte varit väldigt missnöjd med min näsas utseende. Så när jag var 20 opererade jag nosen igen. Jag mår bättre nu, men jag är fortfarande inte nöjd.
  2. Jag är inte bra på något särskilt, utan jag är halvduktig på allt i stället. Personligen tycker jag att jag är väldigt uppfinningsrik och smart, men det är nog inte många som märkt det med mig. När jag väl sätter mig ner med ett problem så är jag ganska beslutsam om att klara det... Så då gör jag det också. Fast handlar det om t.ex. matte så kan det nog ta en evighet.
  3. Om man räknar med Sverige så har jag varit i 50 länder (på semester med min familj), och jag har bott i 5 olika städer, i ca 10 olika hus/lägenheter.
  4. Jag är väldigt smal. Vissa tror att jag har/har haft anorexia, men det är fel. Tvärtom så äter jag som en häst och slukar i mig massvis med onyttigheter minst 5 dagar i veckan. Och jag tränar inget, sitter bara hemma framför min dator (om jag inte har ett jobb förstås, vilket jag inte har nu).
  5. Jag har inget körkort, men jag har ett truckkort. Fast jag vet nog inte hur man kör en truck längre.
  6. Jag spelar World of Warcraft och har 4 karaktärer som är level 70 eller mer. Anledningen till varför jag ens började spela för snart 2 år sedan var för att jag ville hämnas på min WoW-spelande pojkvän (nuvarande WoW-spelande sambo) som precis hade sålt sin dator och var datorlös. Jag hatade WoW då, och jag hatade att han spelade. Så det var skönt att sitta och spela lite själv när han inte kunde göra det. Haha.
  7. Jag är inte en girly-girl men ingen pojkflicka heller. Jag är nånting mittemellan och det är jag jättenöjd med, det funkar till min fördel dessutom (blir bjuden på "killkvällar" när ingen annan av killarnas flickvänner blir bjudna t.ex.)

Jag utmanar följande 7 personer:
Sany
Maddis
Mia
Emmelie

Sen känner jag faktiskt inga fler som bloggar, eller så har de redan gjort detta!

Laddar bild

Klicka f?r att avbryta

Bild inte tillg?nglig

 

 

Laddar bild

Klicka f?r att avbryta

Bild inte tillg?nglig

 

 

Laddar bild

Klicka f?r att avbryta

Bild inte tillg?nglig

 

 

Laddar bild

Klicka f?r att avbryta

Bild inte tillg?nglig

 

 


Postat av: Cecilia

Jäsiken, vad berest du var. :D

2008-12-01 @ 03:30:17
URL: http://heartsick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback