Ytligheter

Haha alltså shit vilken tur att jag har ett stabilt förhållande. Kanske borde gifta mig innan något eventuellt förstör det!

Det är nämligen så att jag har fått bristningar!
Tydligen är det vanligare än man tror, men det är ju ändå inte kul eller fint.

Jag vet ju att jag har gått upp i vikt (även fast jag fortfarande är smal). Jag har inte vägt mig, och det skulle inte hjälpa om jag gjorde det heller för jag vet ju inte när jag började gå upp i vikt och vad jag vägde innan och så liksom. Jag får ju i alla fall inte på mig mina gamla byxor, det är helt omöjligt. Byxor jag kunde ha för kanske 1 år sen eller lite mindre. Det är ett rätt bra bevis på att man gått upp i vikt.

Fast nu blev jag så nyfiken så jag blev tvungen att gå och väga mig! Fast nu är det ju kväll och jag åt precis 3 mackor...

Oj jag kommer ihåg för flera år sen när jag var underviktig (fast jag har aldrig varit sjuk, alltså ingen anorexi eller så), och mitt mål var då att gå upp till en speciell vikt för att vara normalviktig. Jag nådde mitt mål. Jag är fortfarande normalviktig... men det är 3 kilo kvar så väger jag mer än vad jag faktiskt egentligen vill väga :/

Isch.

Det är så svårt att sluta äta goda och onyttiga saker. Fast nu har jag ju börjat äta mycket mackor, ibland i stället för godis dessutom. Det är ju kanske lite bra i alla fall.

Men, om bristningarna. De är typ lila och ser ut som .. ja, växtränder, eller nåt :P På insidan av låren. Inte jättemycket men lite sådär. Kul ifall jag och Christian skulle göra slut nångång och så träffar jag nån ny kille. Han kommer nog inte tycka jag är så fin där nere när han ser bristningarna! Haha.

De försvinner ju aldrig heller. Bleknar bara, förhoppningsvis.

Postat av: Frida

Välkommen i klubben! d:D Jag har varit underviktig hela livet men har ändå bristningar över hela röven. Mina är dock vita haha. Så jävla läckert..

2008-12-10 @ 22:50:39
URL: http://fridagb.blogg.se/
Postat av: Frida

Fan då, men nu får bloggen vara såhär ett tag. Hoppas inte alla andra är lika uppmärksamma :'D Fast björnen ska jag nog lägga dit igen^^



Åh gud, jag vågar inte ens kolla om jag har celluliter haha -.- Förut syntes det bara om jag knep med röven typ haha.

2008-12-11 @ 15:05:52
URL: http://fridagb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback