Förkyld

Jag tog en Coldrex nu. Jag har 6 stycken som jag fick av mormor för ett tag sen. Det står att de går ut 02 2007 ... De smakade väldigt äckligt, och jag hoppas att datumet stämmer.
Jag vet inte ens hur ofta man ska ta en tablett, jag har liksom bara en karta med 6 stycken, men ingen förpackning. Well well.. Det blir nog bra.

För övrigt så är jag ledsen hela tiden och känner mig så otroligt ensam. Måste tända alla ljus i hela lägenheten, då känns det bättre. Och antingen ha tv'n på hög volym eller lyssna på musik. Just nu lyssnar jag på Combichrist. Det känns redan mycket bättre.

Jag känner mig snurrig. Alla lampor gör mig snurrig och förvirrad, men jag måste ha dem tända.

Jag måste posta ett paket, som jag sålt via Tradera. Men jag är ju förkyld, jag kan inte gå ut och posta det! Brevlådan här i Viptorp är för liten dessutom. Sen måste jag skicka ansökan till socialen. Men jag vet inte om det verkligen är rätt adress. Jag brukar ju gå dit och lämna ansökan, inte posta.

Dessutom är mina cigaretter slut. Det är jävligt irriterande, för då måste jag ju gå till Konsum. Bläh. Fast då kanske jag kan posta paketet också.

Så måste jag städa också.

Jag har inte ork till någonting.


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback