Green Tea

Jaha så nu tycker jag plötsligt om te :P

Vi har nån Green Tchai eller nåt hemma och nån Persian också .. mm så goda de är :)
Är sjuk nu så jag måste göra allt för att bli frisk till den 8 november. .. Man får nämligen inte vara sjuk när man ska opereras.

Har ätit massa frukt, druckit te, druckit såna där c-vitamin brustabletter.. suttit hela dagen med halsduk inomhus, det blir svettigt, men är kanske värt det.

Sökte ett jobb idag. Till Subway, de ska tydligen öppna i Eskilstuna :D
Sista ansökningsdagen är den 31:a men jag hoppas att jag har en chans ändå. Ska söka några fler jobb i veckan också, bland annat till Cubus och Expert.

Igår var vi hos Christians mamma och "festade" litegrann. Hon hade bjudit över alla som hjälpt henne med flytten. Vi var nere i festlokalen i källaren, hon bjöd på mat och efterrätt och snacks och vin :)
Det var trevligt.

Har kollat på 17 avsnitt av Invasion .. 4 kvar på första säsongen (jag vet inte ens om det finns fler säsonger, ska kolla upp det) .. Personligen tycker jag faktiskt det är en väldigt spännande serie! Men rätt äcklig också.

Postat av: Millan

Håller tummarna för att du blir frisk!!!

2006-10-31 @ 14:17:56

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback