Frisk!

Nu har jag varit frisk i 2 dagar :)

Idag kommer mamma och Emilia. Klockan 19.15 hämtar någon släkting mig och så kör vi till stationen och möter dem, och sen åker vi hem till Minna (min moster) och där ska mamma och mormor och morfar, och säkert fler, basta... Emilia ville så gärna träffa mig så det är därför jag skulle följa med hem till Minna :P

Sen vid typ 22 så åker mamma och jag hem till mig, och lägger oss typ.

Imorgon ska vi gå upp 04.30 !!
Jag får inte äta någon frukost eller dricka något, får inte ens tugga på tuggummi ... Jag måste duscha på morgonen och ta bort mitt nagellack (fattar inte varför) .. Det är så dumt, för mina naglar blir genast så sköra när jag inte har nagellack på mig, de kommer säkert gå av :'(

Sen åker jag, mamma och Christian med mormor och morfars bil till Stockholm, och 07.30 opereras jag!
Haha undrar hur det känns att bli sövd? ^^

Jag är rätt nervös... Igår så la vi oss vid 5 på natten, men jag somnade inte förrän 6.30 typ... låg bara o tänkte på hur ont det kommer göra ...
Jag kommer säkert grina massor och ha så ont och vra torr i halsen och blää.... men men.

Jag ska försöka få mamma eller Christian ta lite bilder när jag vaknar upp efter operationen (inte för att jag kommer vara en vacker syn, men det är ändå kul).

Såå jag har ingen aning om hur länge/hur många dagar det dröjer innan jag kommer använda datorn och vara online igen!


Humm nu måste jag städa! Måste dammsuga också, och byta sand i kattlådan ... och blää .. orka :/
Känner mig jättetrött, gick ändå upp vid 13.30 , ja då har jag sovit 7 timmar..


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback