Lost in BB

Kollade nyligen på Gratiskameran på Big Brothers hemsida , för att se/höra vem som skulle åka ur huset idag.
Så nu vet jag vem som åkte :)

Just nu sitter jag här, rastlös, och lyssnar på soundtracket till LOST! Lugn musik. Påminner om Donnie Darko/The Butterfly Effect-filmmusik.. eller kanske rentav vid vissa tillfällen Fable-spelmusik.
Rätt sköna melodier i alla fall. Passar bra att lyssna på om man vill koppla av.

Fast jag vill allt annat än koppla av nu egentligen.
Jag är rastlös! Jag är sugen på cigg!

Jag vill göra något. Gå ut på promenad?
Jag vill festa. Men har inte råd.
Vill ha godis. Mmm goodis.... Billigt godis på Coop Extra idag. Men jag har inga pengar.
Kolla på film då? Kanske ikväll? Har i alla fall en påse popcorn kvar :)
Jag vill ha cigaretter! Tur att Chrille ska iväg och möta sin mamma snart. Hon ska ge oss några cigg.

Man vill ju så mycket.
Får göra det bästa av situationen. Skaffa några enstaka cigg. Bra.
Gå på promenad för att bli av med huvudvärken och rastlösheten? Ja, bra.
Se på film ikväll för att inte känna sig alltför uttråkad kanske... Bra idé.
Käka popcorn i stället för godis. Perfekt.

mm det verkar ju lösa sig för idag ändå.. :P


Mamma ska skicka 2 gratis Silja Line-biljetter till mig. Så kan jag och Christian åka på kryssning när som helst i maj-juni. Söndagar-onsdagar ... Men onsdag är också en bra festdag ju, det är ju lill-lördag :)

Får bara se till att ha pengar då!

Vill ha cigg...


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback