Smygröka

LOL

Det här är så roligt så jag måste berätta det.
Jag såg tidigare idag en zigenarkvinna stå utanför porten i huset mittemot mitt hus... Hon stod och rökte, men höll hela tiden cigaretten in mot väggen, och så tittade hon var och varannan sekund fram från sitt "gömställe" upp mot pizzerian. Hon stod alltså tätt in mot väggen, så om någon skulle komma ner från pizzerian, så skulle denne person inte kunna se henne.

Jag tittade inte så jättenoga vad hon spanade efter (men hon såg verkligen nästan paranoid ut!), men rätt som det var så släckte hon fort cigaretten och verkligen sprang in i huset igen. Då såg jag en zigenarman komma ner för backen från pizzerian.

Han tittade in genom porten, verkade inte se något, gick några steg bort och rökte klart sin cigarett.

Snacka om smygrökning på hög nivå!

Den här bilden gjorde jag nyss, och jag tillägnar den mitt roliga span:
(klicka för att förstora)

Smygröka

Hehe det hela såg väldigt komiskt ut ;P




Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback