Innesittar-sommar?

På somrarna blir jag deprimerad... I alla fall de två senaste somrarna. Och jag blir inte deprimerad av vädret, utan av vad jag gör under tiden det är fint väder.

Förra året jobbade (praktiserade) jag hela sommaren, och var ledig på helgerna, ifall jag inte jobbade då också.
Och det var sällan fint väder när jag äntligen var ledig. Och om det väl var det, så var det oftast ändå ingen som ville sola/bada med mig.

Och det är samma sak i år.. När jag äntligen har chansen att sola lite med en kompis så ringer de och frågar om jag kan jobba!!

Jag har inte solat en sekund sedan det blev så här fint väder.

Och det är det som gör mig deprimerad. Jag tycker inte om att göra saker själv, så då sitter jag inomhus i min mörka lägenhet. Jag blir deprimerad av mörkret här inne, när jag vet att det är soligt där ute. Jag blir deprimerad när jag inte får sola.


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback