Aaargh

Tänkte jag skulle skriva lite fort innan jag lägger mig....

Nyss när jag stod och rökte, så tittade jag ut och såg två katter para sig ^^
Min katt stod och tittade ut på dem genom fönstret. Fast mest såg det ut som han störde sig på vad de gjorde.. haha... om han ens fattade. Han har ju aldrig gjort nåt sånt!

Helt galet irriterad är jag.
Jag måste nämligen lägga mig nu. Okej det är väl inte så farligt, men ... Anledningen är för att jag ska jobba 11-21 imorrn. ASKUL, verkligen... inte! 10 timmar utan att täna några pengar på det... fan vad det suger.
Sen kommer jag väl inte därifrån förrän 21.30, beror på vem jag stänger med.. Jag är BÄST på att stänga.

Nästa morgon, lördag, ska jag vara där kl 7 och öppna! ORKA, liksom!
Som tur är slutar jag 14, det brukar gå rätt fort.

Jag är så sur. HATAR att bli väckt av ica. Nyvaken som man är så tackar man ja utan att egentligen hinna tänka efter. Faktiskt, så har jag två gånger tidigare blivit tvungen att ringa tillbaka och ångra mig. Folk blev lite sura då, men vafan... kan de sluta väcka mig liksom??

Eller sluta ringa mig överhuvudtaget....

Idag träffade jag mormor och morfar, vi åt på Ming Palace. Jag tog kyckling med cashewnötter.. mm så gott :) Sen tog jag med mig resten hem, det som blev över... får äta det på jobbet imorrn!
Sen fick jag lite matpengar av dem också, det var snällt.... behövdes...

Jag är allmänt arg på allt och alla just nu (nästan alla) ...

Bah fatta.


Aja...


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback