25 grader

Haha, jag sitter och lyssnar på Ace Of Base - Da Capo (ett album från 2002) .. har aldrig hört deras nyare låtar, trodde inte att de fanns längre ens. Jag minns låtar som "Beautiful Life" och "All That She Wants" .. Ja, sånt gillade jag när jag var liten. Och det blir en härlig nostalgitripp när man lyssnar på sånt ^^

Men ja.. jag kan ärligt inte svara på varför jag lyssnar på dem nu.. haha. Har tråkigt, vill höra nåt nytt, som går att sjunga till typ :P Sångvänliga låtar än så länge..



VARFÖR håller min dator på att krångla? Plötsligt hör man ett litet klick och så låter det som om något stängs av, typ varvar ner ... Och då är det oftast en av mina hårddiskar som lagt av. Kul liksom!
Ibland går det inte ens att sätta på datorn, den hittar inte hårddiskarna... då får man vicka lite på sladdarna inne i datorn, och sen fungerar det igen... Lite glapp kanske? Har försökt kolla men jag tycker allt sitter som det ska..


http://mushmushi.bilddagboken.se/


Jaa... idag är det riktigt varmt ute. Men har jag varit ute än? Nehejdå, utan jag har ju bara varit vaken i 2 timmar. Jag är så sur på mig själv. Egentligen skulle jag och Zandra ha solat i Vilsta. Känner mig så dum... Men jag går väl ut och gör nåt så fort jag inser att det inte finns så mycket mer att göra vid datorn för tillfället.... Det kan tyvärr ta tid.


Åååh vad lat jag är! ;P


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback