Tusen drömmar

Alltså i natt måste ha varit världens längsta natt, för jag hann med minst 3 olika drömmar! o_O

Först drömde jag att Mini kom tillbaka (Alltså Wilse, den svartvita katten som varit hos mig ibland)...


Sen drömde jag att jag gick på festival ensam. Träffade på Kim där tror jag (alltså jag tror att det var han) ... Snackade med honom och så... Sen sa jag att jag var hungrig och bad honom köpa en korv åt mig.
Sen när han kom tillbaka och skulle ge mig korven så sa jag "Just det, jag äter ju inte korv..." så han fick gå och slänga den. Efter det så bjöd han på en mugg med rött vin.

Sen såg jag Henke (en internetkompis som jag inte har träffat i verkligheten) vid korvståndet. Jag fick typ panik och försökte gömma mig. Fast anledningen till varför jag överhuvudtaget gick på den festivalen var för att jag skulle träffa honom!

Jag sa till Kim att jag måste gå för att jag ska träffa Henke... han verkade bli lite ledsen över att jag skulle "överge" honom. Men elak som jag är så gick jag ju därifrån förstås.

Såå träffade jag Henke, och eeehh det måste varit det knäppaste jag någonsing gjort, alltså inte träffa honom, utan göra det vi gjorde. Det var nämligen så att vi kom jättebra överrens så vi började hoppa som grodor och snurra runt i sanden och gräset och sånt. Helt knäppt.. Alltså, typ leka som små barn... hahahha...

Hm... sen så drömde jag att Camilla var här och även Martin (inte hennes pojkvän, utan Martin från Borås) ... Minns inte vad som hände sen, men det var nåt om att Camilla tydligen kände Martin eller nåt.. Ja jag vet inte, knäppt var det i alla fall, och MASSA trevligt folk som man inte träffat på ett tag :)




Saknar massor av människor!




Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback